آشپزی راحت با زنگ آشپزی من

تخم مرغ سورپرایز

1392/11/28 14:27
نویسنده : خاطره
4,449 بازدید
اشتراک گذاری

پیامی درون تخم مرغ یا تخم مرغ سورپرایز

تخم مرغ سورپرایز

 

تخم مرغ سورپرایز 

 

 

این ایده افراد را بسیار غافلگیر و هیجان زده می‌کند. برای روز عشق، سالگرد ازدواج، تبریک تولد و...کاربرد دارد. تصور کنید فردی که یک تخم مرغ را (با این تصور که پخته است) بر می‌دارد و به آن ضربه می‌زند، به جای تخم مرغ پخته با یک نامه کوچک که درون آن است مواجه می‌شود! می‌توانید برای عید نوروز به هر نفر یکی از این تخم مرغ‌ها هدیه دهید و درون آن پیامی مبنی بر تبریک سال نو قرار دهید!

 

 

آن‌چه نیاز دارید:
تخم مرغ
سیخ چوبی کباب
سوزن بزرگ
خودکار
نوار کاغذی


ابتدا باید با دقت به وسیله‌ی سوزن، سوراخی در دو طرف تخم مرغ ایجاد کنید. سوراخی که در سمت انتهایی تخم مرغ است باید بزرگتر از دیگری باشد. قطر آن باید حدود 3 میلی متر باشد.  

به وسیله‌ی سیخ چوبی کباب محتویات تخم مرغ را مخلوط کنید تا راحت‌تر از تخم مرغ بیرون آید. سپس با دمیدن در سوراخ کوچک، تخم مرغ را خالی کنید.

 داخل تخم مرغ را بشویید و بگذارید خشک شود. حالا پیامی روی یک نوار کاغذی بنویسید و آن را محکم بپیچانید. می‌توانیداز یک سوزن کمک بگیرید.

کاغذ را از سمت انتهایی تخم مرغ درون آن قرار دهید. وقتی کاغذ به طور کامل در تخم مرغ قرار گرفت، تخم مرغ را تکان دهید تا کاغذ از حالت پیچیده شده در آید و باز شود.

 همان طور که ذکر شد اگر این تخم مرغ را برای هدیه به مناسبت سال نو در نظر دارید، می توانید آن را رنگ کنید و درون یک جعبه زیبا قرار دهید.

منبع ایده های ناب

**من برای داخل تخم مرغ از مقوای قرمز و سفید هم استفاده کردم و با پانچ دایره های ریز درست کردم

**برای رنگ امیزی روی تخم مرغ از لاک قرمز استفاده کردم

**برای گل داخل ظرف هم از کاغذ کشی سفید

موفق باشید:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)